Українська правда
Коментарі до статті

В Україні діє напівкорумпована машина абортів?

 







Подивися! _ 27.02.2010 19:15
правда про презервативи (http://video.bigmir.net/show/85304/)
правда про аборти (http://video.bigmir.net/show/99351/)
Артем _ 27.02.2010 19:14
Лише ціломудріє (цнотливість) - дошлюбна чистота й подружня вірність у шлюбі вчить цінувати другу особу як і себе, вчить любити правдиво ближнього і виховує до відповідальності за своє життя і життя близьких осіб: чоловіка-жінки, бітьків-дітей, людини-суспільства.

нове людське життя – це велика цінність, тож, кожен має усвідомлювати відповідальність і докладати максимум зусиль для збереження кожної вагітності, збереження морального та фізичного здоров’я матері і дитини.
Мэйдзи _ 15.02.2010 22:11
Бред полнейший!
Аборты запрещать нельзя. Такой запрет повлечёт только нелегальные аборты и нищету. А история таких запретов у нас уже есть.
Майя _ 30.01.2010 17:48
Повністю підтримую Сlra
Тут народ лицемірно розповідає про любов до дітей та переваги контрацепції, але, по суті, лише презерватив, стерилізація та спреміциди не мають абортивного ефекту
Спіраль же або не дає сперматозоїдам рухатись, або (якщо не вийшло) не дає заплідненійяйцеклітині прикріпитись до матки
Таблетки (особливо міні-пілі) не дають яйцеклітині закріпитись в матці

То чим така контрацепція відрізняється від аборту ?

До речі, кожна 5 вагітність (в деяких джерелах 4) зривається на такій стадії, коли її ще й тести не визначають. Причому навіть тоді, коли жодної контрацепції не було застосовано
clara _ 29.01.2010 19:58
А хто вам дав право розпоряжатися ЖИТТЯМ дитини, хай навіть вашої власної?

Природний відбір.

Навіть якщо не йде справа про згвалтування, жінка має право вибору залишати чи абортувати не потрібну їй дитину. Сучасні тести дозволяють визначати вагітність через 6-12 днів.

Ваша заява про вбивство звучить якось лицемірно, бо не ви будете спокутувати той гріх, а та, яка зробить аборт. Навіщо пускати в світ дитину, якщо розумієш, що вона буде приречена на мізерне життя? Невже зробити аборт гірше, ніж викинути дитину на сміття, як деякі роблять?

Так, аборти - це конвеєр. Але країни голодних нічийних дітей, на які перетворилися Африка та Індія, не менш жахливе явище. Через велику кількисть голодного населення там сама низька вартість життя, і вони відомі постачанням людських органів - і це теж конвеєр.
Таня _ 22.01.2010 22:15
Категорична заборона дійсно проблеми не вирішить. Але ускладнити процес переривання вагітності все ж треба. Бесіда з психологом, гінекологом про можливі ускладнення зайвою точно не буде. Зараз достатньо здати два аналізи - і все, готово - ні дитини, ні проблеми. На перший погляд... Дуже багато жінок потім шкодують про це рішення і вважають його неправильним чи вчиненим під тиском (чоловіка, родичів, суспільства), а вже нічого не зміниш.
Повірте, це дійсно конвеєр. Нещодавно лежала в гінекологічному відділі і щодня у нашій палаті відлежувалися кілька жінок після аборту. Це страшно. Більшість з них молоді, неодружені, мабуть, бояться "зіпсути" своє життя. Та хіба це не перший крок до його псування?
Почему какие-то депутаты собираются диктовать мне, как я должна распоряжаться своим телом, жизнью и здоровьем???????
А хто вам дав право розпоряжатися ЖИТТЯМ дитини, хай навіть вашої власної? Чи якщо ще не народилася, значить не рахується? Це вбивство і крапка.
Редкая зараза _ 21.01.2010 13:00
Почему какие-то депутаты собираются диктовать мне, как я должна распоряжаться своим телом, жизнью и здоровьем??????? Кто дал им право делать из меня инкубатор для выращивания новых "овец для стрижки" - налогоплательщиков???? Где проходит грань между свободой личностной и гражданской???
Тупые уроды, признающие только два вида мнений - свое и неправильное!!!
Я знаю, что аборт - это большой грех. Но за свои грехи каждый должен отвечать вовсе не перед уголовным кодексом или гражданским судом.
Майя _ 16.01.2010 10:38
Кастрація - це ж коли чоловікам пеніс відрізають, а жінкам клітор, статеві губи, та ще іноді соски для повного щастя!
То якщо ви так за неї виступаєте, може з ВАС почнемо?

Що ж до стерилізацї, то в тому ж США щорічно ежегодно проводиться біля 500 000 вазэктомий. І нічого - народжують більше ніж у нас.
Так що, шановні чоловіки, може і ви б чимось поступилися заради здоров'я дружини як матері Ваших же дітей! Особливо, якщо вже не плануєте їх мати в майбутньому.!!!
Майя _ 16.01.2010 10:25
ВЗВЕСЬТЕ ВСЕ

При вазэктомии вероятность наступления беременности составляет 0,2 процента, при перевязке труб - 9,5 процента.

У женщин осложнения после добровольной хирургической стерилизации наблюдаются, самое большее, в 1 проценте случаев. Число летальных исходов составляет примерно 3 случая на 100 000, то есть операция сама по себе считается у специалистов относительно безопасной. Одно из основных осложнений - повышенная опасность внематочной беременности.

Вазэктомия - еще более безопасная процедура, с меньшей вероятностью серьезных осложнений. Летальные исходы чрезвычайно редки - один случай на 300 000 вазэктомии, - так же, как и осложнения, такие, как инфицирование или кровотечение. У двух третей мужчин после вазэктомии появляются антитела к сперме, но нет никаких данных свидетельствующих об их отрицательном воздействии на здоровье. Однако известно, что женщина, муж которой сделал вазэктомию, защищена от рака шейки матки
Майя _ 16.01.2010 10:20
2) Жіноча
Процедура для женщин несколько сложнее. Стерилизация достигается за счет блокирования фаллопиевых труб, по которым яйцеклетки из яичников перемещаются в матку. Обычно женщине дают седативные средства, делают местную анестезию и производят небольшой разрез на животе. Хирург вводит в разрез инструмент, называемый лапароскопом, который позволяет увидеть, перерезать и перевязать фаллопиевы трубы.

Перевязывают трубы рассасывающимся шовным материалом, колечками или зажимами, иногда концы труб прижигаются. Бывает, что операцию выполняют через влагалище.

Чаще всего (около 40 процентов) стерилизацию производят через 48 часов после родов, главным образом потому, что это удобно и технически проще.
Майя _ 16.01.2010 10:16
"А ви протягніть закон про жіночу кастрацію".
А вих хоч знаєте різницю між кастрацією та стерилізацією?

1)Чоловіча стерилізація
Методика операции

Вазэктомия или мужская стерилизация состоит в блокировании семявыносящих протоков для предотвращения проходимости спермы. Операция проста, длится около 15 минут и выполняется как правило под местной анестезией в амбулаторных условиях (госпитализации не требуется). По желанию пациента возможно выполнение операции под общей анестезией (наркоз).

Суть ее в том, что из семявыводящего протока вырезается небольшой сегмент, а концы протока перевязываются.

Для этого делается небольшой разрез в области мошонки, примерно 1,5 сантиметра. Таким образом, образована преграда, которая не дает сперматозоидам достичь эякулята. Вырабатываемые яичками сперматозоиды поглощаются тканями без всякого вреда для организма. Причем количество и внешний вид эякулята остаются прежними.
Гога _ 15.01.2010 15:39
Цитую: "Лідером за кількістю абортів є Східні області, це науковці пояснюють історичною причиною, оскільки в ленінські часи там було дозволено аборти, також регіон вирізняється високим рівнем алкоголізму та наркоманії".
Хто читав неуважно, а також адепти заборони, перечитайте.
Наркоманка чи алкоголічка наплодить купу наркоманів і алкоголиків. А ви протягніть закон про жіночу кастрацію. Добра пропозиція?
Контрацепція, виховання дітей спасуть ці життя, а не заборона абортів.
to LAHA _ 13.01.2010 00:40
....a esche nizkii uroven polovogo vospitanija,chto u molodezhi,chto u starshego pokolenija.Za muzhchin ja vobshe molchu,,,,
Лана _ 12.01.2010 16:51
Могу сказать лично о себе: да, я делала аборты. У меня есть ребенок, которого я растила и ращу на сьемной квартире (купить собственную совершенно нереально), и бывали дни, когда мы с мужем отказывали себе в еде, чтобы обеспечить необходимым ребенка (хотя оба работали). Сейчас конечно стало легче, но рожать второго и повторять сей подвиг, когда государство ничем не помогает молодым семьям (когда я рожала, помощь при рождении ребенка была гривен 200, даже не помню точно) - это бред. Хорошо конечно, что хоть повысились выплаты при рождении, но главной проблемы - жилья и стабильного дохода это не решает. Ну а нежелательные беременности случаются у всех живущих регулярной половой жизнью. Потому запрет абортов привел бы только к их полной криминилизации и смертям женщин. А улучшить демографию можно только одним способом - повысить уровень жизни в стране.
Kalina _ 12.01.2010 08:58
Нельзя запрещать аборты, нужно обеспечить людей работой и возможностью получить жилье. А рожать по несколько детей в малогабаритные съемные квартиры - это издеваться над самими детьми и семьями. Молодые пары позволяют себе максимум одного ребенка - на второго уже редко кто решается.
Майя _ 09.01.2010 11:08
"Нехай жінки, які йдуть на вбивство дитини, ризикують життям в кримінальних умовах"
Хочеться нагадати, що більш як в половині випадків жінки йдуть на це за наполяганням чоловіків. Тож справедливо було б таких одразу стерилізувати, а зі статевих органів зробити суцільну кровотечу (що відбувається під час аборту)
Думаю, КіЛЬКОХ СОТЕНЬ БУЛО Б ДОСТАТНЬО для зміни думки, що презерватив - аналог протигазу
clara _ 03.01.2010 20:44
Нехай жінки, які йдуть на вбивство дитини, ризикують життям в кримінальних умовах

І кому ви зробите гірше?
Аборти будуть робити тіж самі лікарі, які зараз це роблять офіційно. А додатково біля України будуть курсувати "Abortion Ships". У підсумку, навколо цього підніметься ще одна неконтрольована кримінальна абортна мафія.

Не хочеш дитини - доноси і відмовся офіційно - за дітьми (яких юридично можливо усиновити!) в сиротинцях - черги, сурогатні матері отримують тисячі.

Хочете у такий спосіб здешевити вартість жінок-інкубаторів?

А щодо страшних снів абортмахєрів - це світова статистика, а не вірите - вбийте кого-небуть і через 10-20 років обнародуйте свої переживання (а може повіситеся до того часу?!)

Це маячня.
На війні люди вбивають одне одного у великій кількості, але після війни продовжують спокійно жити і не вішаються (так принаймні прожили після Другої Світової Війни діди і прадіди моїх друзів).
Pleischner _ 03.01.2010 00:18
Без вирішення усіх проблем боротьба з окремо взятими абортами - принаймні лицемірство і "пошук крайніх"... ТА ВСІ ПРОБЛЕМИ НІКОЛИ НЕ ВИРІШАТЬСЯ! Це нонсенс! Вирішують поетапно кожну проблему. То навіщо ж чекати - поки всі нажеруться донесхочу? Я - за заборону! Нехай жінки, які йдуть на вбивство дитини, ризикують життям в кримінальних умовах, а абортмахєри - ризикують своєю свободою. Це - справедливо! Не хочеш дитини - доноси і відмовся офіційно - за дітьми (яких юридично можливо усиновити!) в сиротинцях - черги, сурогатні матері отримують тисячі. А щодо страшних снів абортмахєрів - це світова статистика, а не вірите - вбийте кого-небуть і через 10-20 років обнародуйте свої переживання (а може повіситеся до того часу?!)
Майя _ 28.12.2009 18:15
Абсолютно згодна з тим, що злочин - це коли дешеві презервативи зникають. А ще - коли такі от моралізатири спочатку закривають очі на статеву темінь в очах школярів та студентів, а потім за права ембріонів боряться.
Хоча, може незабаром вони і сюди доколупаються - мовляв, якби не кондоми, сперматозоїди могли б яйцеклітину запліднити....
А виступати з подібними заявами церковникам (чоловікам!!!) ввсіх мастей вигідно, адже переважна більшість прихожан - жінки, які й так постраждали. Чоловіки ж часто "в космосі" знаходяться, і чомусь служителям церкви до того байдуже!!!
хм _ 25.12.2009 14:35
бред
надо не аборты запрещать, это не решает корень проблемы, а вести компании по контрацепции, чтобы население было сесуально граммотным, параллельно нужно улучшать уровень жизни граждан, чтобы они могли себе позволить рожать детей
вед некотрые жещины идут на аборт от безисходности
kk _ 16.12.2009 07:20
Foto - reklama GUERLAIN (kosmeticheskaja marka klassa luxe) -kakoe otnoshenie k abortam ?????? ne ponjatno....
a voobshche mu zhuvem v sovremennom mire- gde kazhdaja zhenshchina reshaet kogda rozhat ili rozhat voobshche.
Abortu vsegda buli i bydyt! Lychshe yzhe legalno
мм _ 14.12.2009 00:01
ОТож, ненарожені 34 мільйони українців, це те, за чим тепер плаче Європа. Ото їй повій бракує, і нелегальної робочої сили))))
Др. Мальтус _ 13.12.2009 18:01
Шановний О.К., та галицьким моралізаторам ці права ембірона по-барабану. Їх тривожить скорочення поголів"я. Мовляв, як це так - жінки, а не народжують? Це ж їхнє призначення! Вони приводять цифри про 35 мільйонів душ, які через аборти не стали населенням України. От якби стали, ото було б нам щастя. Було б нас майже 80 мільйонів... Зараз на заробітках 7 млн., а так було понад 40 - роботяг, бебісітерок, доглядальниць за чужими стариками, проституток. Зате який був би приток "заробітчанських інвестицій"!
От і Ющенко вторить - у 2015 році буде в нас демографічний позитив. Ну, як заборонять аборти, а заодно й контрацепцію, і платитимуть за кожну дитину у прогресії, то позитив буде. От тільки чим цей приплід займатиметься, коли й зараз вся країна в смітті та лайні, а до роботи стати нікому (бо задешево не хочеться, а більше не платять)?
О.К. _ 13.12.2009 16:43
"За спостереженнями як науковців, так і священиків, медики, які роблять аборти, мають проблеми у спілкуванні з власними дітьми, у багатьох розбиті сім'ї, хтось в родині страждає на алкоголізм" - та усі ці (і безліч інших психологічних і комунікативних) проблем властиві українському суспільству загалом, а не лише тим родинам чи лікарям, які вдалися до переривання вагітності! Особливо вражає реторика тих співгромадян, які чомусь вважають, що мають право повчати і ганьбити інших, робити за когось вибір, приймати рішення... Шановні, чи ви справді почуваєтеся більш моральними, шляхетними і гідними людьми, аніж ті, чиє право на власне тіло ви ставите під сумнів? А теза про права зародка взагалі абсурдна, і про це йдеться у листі протесту до депутатів Львівоблради "ембріон і організм матері функціонують як єдина система, ембріон до певного часу без матері нежиттєздатний, тому ідея окремої правоздатності ембріона суперечить здоровому глузду" http://www.petition.org.ua/?action=view&id=245105
KK _ 13.12.2009 13:40
До чого призведе заборона абортів в країні з низьким соціальним рівнем життя, високою ВІЛ-СНІД інфікованістю, підлітковим алкоголізмом, процвітаючою проституцією, падінням морального рівня суспільства? Без вирішення усіх проблем боротьба з окремо взятими абортами - принаймні лицемірство і "пошук крайніх". В СРСР вже забороняли аборти в 1936 році. Результат - ця сфера стала підпільною, тисячі жінок скалічено, а проблеми не вирішено.
Я категорично проти абортів, але не шляхом їх заборони, а шляхом природнього зменшення.
Чому б церкві не об'єднати зусилля з державою, громадськими організаціями в просвітницьких кампаниях, роз'яснювальних та ін. акціях, моральному вихованню молоді врешті-решт?
Заборонити - і знати з себе відповідальність найпростіше, але ПРОБЛЕМИ ЦЕ НЕ ВИРІШИТЬ.


ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ
 
© 2007-2010, Українська правда. Використання матеріалів сайту дозволено лише з посиланням (для інтернет-видань - гіперпосиланням) на "Українську правду. Життя"

Зворотній зв'язок


bigmir)net TOP 100